@ skuuuulan

Sitter just nu i skolan och har no, men är klar med min grej så slänger in ett litet inlägg!

Gårdagens ridpass: red ju Mirre (nya smeknamnet !) igår och det blev ungefär ett likadant pass som i lördags. Joggade runt och hon kändes mycket mer avspänd idag! Tog lite galopp och gjorde galoppombyten, hon byter jätteduktigt men rusar iväg lite efter, men det är en träningssak! Sedan gjorde jag även lite skänkelvikningar och skolor imellanåt. Bra ridpass, mycket nöjd med min lilla tjej!<3

Idag ska det bli ett ridpass igen, ska prova hoppa lite tror jag! :) Ska även till Trehästar direkt efter skolan och köpa foder och även en ny hjälm och lite nödvändiga grejer och kanske nått onödvändigt också, brukar ju alltid bli så ;) Blir nog lite bilder idag ocksåå på ridpasset :D  
Sedan blir det en vilodag på tisdag..

ha d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0