provridit nudå!

tjena,
tillbaka från provridningen! Och jag kan bara säga, gosh vad jag blev kär i den ponnyn! Så himla lugn och men ändå pigg och framåt med überfint steg!
Merene hette den, en tysk import på 146cm i mankhöjd, tysk import f. 2000!
Den är tävlat LB+5. Fux med bläs (att jag alltid fastnar för det?)
Provred henne då, och hon kändes jättefin! Dom sa att hon var lite halvsvårriden men det funka riktigt bra, och vilket steg hon hade :D Ah, hon var helt underbar.


Hoppade henne också, och det kändes suuper! <3
Lite småhet men det var bara roligt :)

Hehe, typ fast, men ska ändå åka och provrida den andra imorgon för man vet ju aldrig, men om denna är bättre vet jag iallafall vad jag ska göra då ;)


Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

fin blogg, bloglovin byte? :)

2011-09-14 @ 22:19:32
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Postat av: Emma - tanneryttarna!

kul, merene var asfin :D

2011-09-15 @ 12:37:33
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0