planerar

Planerar kommande års tävlingsoutfit til mig och Merene :DDD
Haha, funderar på denna som är nedanför, limegrön!

men jag vet inte ifall det skulle passa?
Vilken färg tycker ni fuxar skulle passa i?`kom med förslag.

Ser dock inte ut som att de är i samma nyans, men på vissa bilder ser dem ljusare ut och vissa mörkare, men limegrönt är allt! Kragen på kavajen kanske inte passade in men försökte få ihop en hyfsad outfit som inte skulle kosta hela jävla plånboken :))
Det mesta kommer nog inhandlas på GBG hs till vintern! Det bästa e att jag har kollat upp var man kan köpa allt så nu kommer det nog verkligen bli av!  


tror det kommer bli bra!

En annan outfit som jag har tänkt, jag har ju mitt vita schabrak med guldkanter och mina guldboots och guldspö :D Haha, och sen en rosa outfit har jag också, fast den är nog mer dressyraktig men ändå :D Tror detta kommer bli awesome!
Längtar till merene kommer hem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0