min finfina tjej<3

underbart det är att vara ponnyägare igen!

Idag red ja ut med Lilly i skogen, det var lite småmörkt men vi tog på oss massa reflexer och sånt så det funka helt okej! Första gången jag red ut på Mirre och jag kan säga att hon bara gick fram, fram, fram :D Hihi, vi tog några galopper där det var någorlunda ljust på nån väg. Vi susade fram!
Sedan red jag en pyttestund i paddocken, travade lite och hon var superpigg, men gick helt otroligt fint! Det var inte mycket att göra, helt super asså.
Sedan var lilly snäll att ställa upp ett pyttepytte hinder som vi skutta över ett par gånger bara för att känna på det, kändes bra! :D Glad över att ha belysning i paddocken aso!


Tog aldrig några bilder för det regna ju och det blev mörkt oså,,
men några andra som hennes förra ägare har tagit som jag hitta!




Söt eller vad?!?!?!


Kommentarer
Postat av: allis lindgren

bilden längs ner är ifrån när jag jag kom femma i LB och trea i LB+5 och den övre bilden är ifrån när jag satt på henne för första gången :)

2011-09-28 @ 17:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0