LYCKLIG CHEYYYYY

H e j j h o p p!
Glad tjej här, eller, mycket glad snarare!

Mereene gick igenom besiktingen så nu är hon alldeles snart min, hon skulle ju ha kommit idag, men så har dom bara hon & en häst till och den ena hästen skulle inte få stå själv så dom kunde tyvärr itne komma idag men antagligen imorgon eller till helgen!
Så jävla glad, dethär är underbart.

Gick ju upp och fixa massa i stallet idag och Pia & Lilly var där och vi snacka länge och det kändes lixom så braa, vi snackade om att vi ska köpa nya hinder och masssooor med annat, och eftersom anne har flyttat så får jag lite mer plats med mina grejer :3 Hihi, men aa det kändes som vi var ett riktigt "stallgäng" igen!
Så om en vecka har jag antagligen min ponny i stallet och ridit den några gånger :D


åh, vilken känsla jag har nu!!!!
bara denna bilden jag har på henne nu, kommer fler senare när hon kommer  h e m..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0