gårdagens provridning

Provred ju en d-ponny igår i Mariannelund!
Ja, vad ska man säga.. Jättebra första intryck. Jättegosig, snäll och så! Sen slocknade det väl när jag red, hon var inte alls som jag hade tänkt mig. Lat och så, ganska tjock efter sommarbete.
Men det som jag störde mig mest på var att vi pratade i telefon med dom innan och vi var tydliga med att det är en hopponny vi söker, och de sa " Ja, hon hoppar!!" men efter ridpasset så börjar dom prata att hon är en dressyrponny. Man ba , jaha, kunde ni inte ha sagt det lite tidigare?!
Åkte bil i 6 timmar ,  för något som inte ens var i närheten att bli ngt av.
Ja, så den blir det inte iaf!

Men letandet fortsätter ...


Kommentarer
Postat av: Louise

Gud vad tråkigt :/ dumt av dom att inte säga nåt! :s



hoppas ni hittar någon häst som passar er snart, och synd att du inte ska blogga mer :( <3

2011-09-06 @ 21:06:19
URL: http://equosteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0