svar på frågestunden del 1

Fet text= fråga vanlig text=svar


Vilka bloggar följer du?

Följer nog kanske ett tjugotal? Men läser kanske dubbelt så mycket men kanske inte direkt följer.

Vem skulle du vilja byta plats med för en dag, varför? :)

Hade varit nice att byta plats med typ malin baryard eller någon, och hoppa en stor tävling typ och känna känslan och så, :')

Hur långt har du gått med en kille? Haha :D
Hmmm, typ 2 km? xD

Vad har du för planer för dig och Mirre? 

Om allt blir som det ska så satsar vi på att starta några LD/LC (hoppning) till våren, kanske vara med i bohuscupen och klättra i klasserna allt eftersom hur det går och så, man får se vad som händer men det är väl det jag tänker just nu! Sen inom dressyren hade det varit kul att starta någon enstaka L:C eller så! :)

Är du i stallet  varje dag eller är det någon som hjälper dig?

Jag är oftast själv att mocka, rykta och rida och så. Visst att mamma/syster hjälper mig någon gång ifall jag vill vara med en kompis så att jag inte hinner hem till de ska släppas in.
Men jag har inte någon skötare eller medryttare eller så, gillar att fixa själv :D 

Är du kär? :)

Hihi, nej inte just nu. 

Vem är din bästavän/bästavänner?

Har ett x antal bästavänner, men endast en som är min allra allra bästa vän, och det är Frida. Vi har känt varandra sen vi var små bebisar, vi gick på samma skola och går nu också, vi hade hästarna tillsammans och vi är med varandra typ jämt, vi är antingen hemma, på fotbollsplan i stallet. Och det bästa är ju att det tar typ 10 minuter att gå till henne :)
Aa, hon kommer alltid vara min bästavän, för hon är grym och vi har alltid roligt när vi e med varandra.Hon är alltid rolig att prata med, hon har alltid massa idéer och är ganska knasig i övrigt, men det älskar jag.  Så ja :)

Vad är ditt mål med diin sööta lilla pålle?

Läs ovan!

Vilka bloggar är top 10 för dig?

1. Nellieberntsson.se
2. Equosteam.blogg.se
3. Teamsl.se
4. Ponnysanning.blogspot.com
5. nielsochjulia.blogg.se
6. ponnybruden.blogg.se
7. johannagrant.se
8. nicholaihollesen.blogg.se
9. carlssonpataket.blogg.se
10. doverholtdanai.blogg.se

Bästa ridmärkerna?

Hmm, sjukt många men..
Kingsland
HV polo
Johnwhitaker
Är nog dem bästa!

Du är bäst bääästis :* <3

:*

Gillar du någon?

Jaaanjaanejjjajjaa... hahah , kanske.

Någon du tkr är snygg?

Antar att du menar killar? :)
JUSTIN BIEBER, klart <3



vad är dina mål med Mareen? :)

Läs ovan!

Ditt favoritmärke inom ridsporten? :D

Läs ovan!

Vilken är din favoritfärg?

Lila, heheh gissa varför! :D justinbieber.

Vad är ditt hus för färg? x)

Vitt xDDD

Har du färgat håret? haha ;)

neejj :))))))

Vilken är din favoritfilm?

Allt för min syster, usch den är hemsk fast så grym på samma gång. Och såklart Never say never!

Gillar du skräckfilmer? ;)

Haha, sådär, klarar mig utan dom :D

Vilka bloggar läser du?

Ett fyrtiotal ! :)

snart kommer mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0