svar på frågestunden del 2

Vad är det bästa med Mirre? :D

Att hon är så go, alltid kommer hon fram och vill mysa och sen är hon himlans go att rida! Typ allt är bra med henne.

Favoritgren inom ridningen?

Hoppning, heltklart!
Fast dressyr är inte så dumt det heller ;)

Favoritfärg?

LILA :3

Favoritblogg  du läser? :D

Kan inte välja, faktiskt, de flesta jag läser är braa :D

eh hur lång är du ?

Runt 1,68.

Hur länge har du ridit?

Red när jag var liten på jocke, fridas shetlandsponny när jag var 6-7, hoppade till och med då ;) Red även innan det men snart var det 7 år sen jag började på ridskola och börja rida regelbundet.

Vilka är dina bästavänner?

Läs ovan!

Hur många frågor har du svarat på ?

Några stycken :D

aja kom inte på något mer nu hahah saknar dig ida <3

saknar dej med sipa! <3

Vad vill du mest tävla hopp elr dressyr? :D

hoppning! :)

Favorit hästras?

Det finns jättemånga, går inte att välja :(

Din bästa vän?

Läs ovan!

Favorithästen på ridskolan?

Alva!

Vad heter du på skype? :D

Idacarlsboo (y)

Dina önskedrömmar innom ridningen, alltså det du tycker ska hända framöver i framtiden. Vart vill du komma lixom? ;)

Ähm, mina mål/drömmar innan ponnytiden är över hade varit att starta en MSV, har nog inga bra förutsättningar till att komma längre än så! Men det hade ju varit coolt att starta sm men det finnns bara i mina drömmar just nu. Och sen drömmarna mycket längre fram i tiden är att tävla stor häst i höga klasser och kanske flytta utomlands till stora ryttare. Eller så hade det vart kul att leva som Malin, på en egen gård här hemma i sverige och åka ut och tävla i världen. 

Favorit pojknamn? :D

Hmm, felix är väldigt fint! 

Vad tycker du om min och louise blogg, bortsett från den dåliga uppdateringen som ska bli bättre.. ;)

Den är bra, ganska mycket bilder och det gillar jag men du skulle nog kunna uppdatera lite mer för nu är det mest louise som gör det ;) 

Visa din favoritbild på mareen.


dehär två änsålänge, har ju inte hunnit ta kort direkt.. 

Vem skulle du vilja byta liv med för en dag? Varför?

Läs ovan :D 

Vad tycker du om mig? :D <3 /nora

Du är en snäll och fin tjej! <3 

Vem är din bästa tjej kompis o killkompis ? 

Läs ovan och killkompis tror jag faktiskt albin! 

Hur mycket köpte ni mareen för och hur kändes det första gången du red henne? kram!

Det skriver jag inte ut här.
Hon kändes väldigt pigg och framåtbjudning, lätt i munnen och fint steg och ... haha ja det mesta var väl bra! Och i hoppningen var hon pigg och hoppade fint! :D 

Håller du på att lösa victor friman? :) 

ähmm.. ?

Är det sant att du har härmat Marie Linhem och drf skaffat en blogg ?

Jag har bloggat sedan 2,5 år (inte på denna bloggen då) och då kände jag och visste inte ens vem hon var, så nej

Sådär, hoppas ni blev nöjda med era svar, kom ihåg att ni får fråga frågor om ni har några så svarar jag på dem också ibland! :)  


Kommentarer
Postat av: Anonym

pratar du med albin fortfarande ens? :)

2011-10-23 @ 14:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0