jävla dator fan

Nee , min dator funkade klart inte när jag kom till skolan heller, såååklart ..
Fick lämna in den och nu vet jag inte när jag egentligen ska få tillbaka den, frågade aldrig.. Kan ju ta några dagar eller kanske månader!

men ja, kommer iaf inte bli lika mycke uppdatering som förut, max ett inlägg per dag kanske? Det beror på för jag orkar inte sätta igång den gamla för den är så seg... Så bloggar från pappas nu men den brukar han ha på kvällarna :) SÅÅÅÅ jaa , men vi får väl se när jag får tillbaka den, det lär ni ju märka!!
Mirre mår förövrigt bra, vi bandagerade om idag och såg där det va svullet innan och nu såg det okej ut! :)
Snart ska jag glo fotboll på tv, Sverige-Holland utan Zlataan så det kommer nog gå toppen :D
Men vi höres nån dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0