I'M BACK

Ne, nu funkar det inte att hålla sig borta här ifrån längre! Helt sjuukt vad jag har längtat efter att blogga! Asså bloggen kommer typ spricka snart, har så mycket ideér och motivation och sånt!
Tror detta kommer bli toppen!

Dock kommer det kanske inte bli 4 inlägg per dag, eller ja det beror på för att jag har ju inte fått tillbaka min jävla data ännu .. suck. Men ska försöka att blogga så mycke som möjligt, göra tidinställda och sånt! Men ska inte ursäkta mig om jag inte har bloggat på nån dag eller så, tar det som det kommer! Får väl se hur mycket det blir.

Läget med Mirre då, jo det är finfint! Är fortfarande ute och promenerar med henne men på fredag (om en vecka) får jag börja rida, dock bara skritt men två veckor går fort sen ska hon sättas igång om det inte kommer något förhinder men just nu ser allt skitbra ut! :) Hon är så fin min gulleplutttt <3

Felicia tog lite finfina bilder i höstsolen förra helgen, vissa blev skitfina, här kommer några!


Speciellt denna tyckte jag mycketmycket om <3


Hur söt ?! läskigt likt alice..

På tal om felicia, efter höstlovet ska felicia flytta ner med Naddel till vårat stall, kommer bli grymt kul och vi ska antagligen starta upp classicalpony.blogg.se (våran gamla) igen efter det! :D Och nu på söndag ska jag med Felicia till Clarebergs ridklubb för hon ska hoppa 80 och 90 cm , CR :) Fota och sånt!
Imon ska jag först till kungälv och till trehästar och kanske köpa ett fleecetäcke, ridjacka och ridvantar. Sen hem, stallet, fixa lite i rummet och sen är det fest som gäller! Blir en bra dag imon :D

Ja det är väl så det har sett ut änsålänge :) 
vi hörs 

// Ida  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0