hej och hå

Kom precis hem från stallet!
Har gjort allt möjligt, promenerat med mirre, ridit, mockat, mockat ännu mer, fyllt vatten, packat höpåsar och aa.. typ mycket! Så var inte hemma fören nu typ.
Ska duscha och sen blir det sängen, somna inte fören sent igår och när man går upp vid 6 varje morgon blir det hårt :')

haha, hoppas verkligen jag får tillbaks min data snart, saknar den!<3
Man känner sig också lite forever alone när man sitter där med sin mobil och alla andra har en data..
fysatan!

går inte att ladda upp bilder, fy för blogg.se?

Red ju tova idag med, ungefär samma pass som igår fast mer skänkelvikningar idag. Det gick väl bra!
Och sen en rolig grej... Jag sitter där och rider i paddocken, fryser om mina tår och fingrar, och så ser jag ett tänt stort ridhus några hundra meter bort, känslan då.. jaa... Även om det ligger så nära måste man ändå rida runt allt för det är en bäck imellan, annars hade det varit perfekt! Men är iallafall glad för att paddocken är belyst :D Men jaa, hade hellre velat ha ett ridhus! Hehe..

/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0