HeeemmmMmaA

Hej!
Hemma igen, dagen blev i omvänd ordning än vad jag skrev förut! ;) Började med att flytta över grejer från mitt gamla rum till mitt nya, det tog ca. 3½ timma och flyttade bara över jättelite saker xD Haha, så blir det när man har facebook nära sig...

Aa, men runt halv 3 gick jag upp till stallet. Gick ut med Mirre, fast i paddocken idag för det blåste mycket. Vi övade lite skänkelvikning, hon lyssnade jättebra på det! Ryggade och sånt och allmänt om ledarskapet. Tog in henne och provade Alice gamla täcken, de flesta passade jättebra! Great.
Imon ska jag hem till Carro och sova över, eller så kanske hon sover över hos mig vem vet? :) Ska upp vid 9 och fixa i stallet. Och gå ut med Mirre, det är klart!

På fredag är det dags att börja rida, skritta två veckor! Dock börjar jag inte med det fören på måndag eftersom jag är i Danmark från ons-lör. Det har gått otroligt fort allt detta..? Men det är ju bara bra! 


älskling <3 

Kommer mer update under kvällen, har massor med idéer! Tycker att headern och designen borde fräschas upp lite till, eller vad tycker ni? Med nya bilder och sånt..  
Kommentarer uppskattas, det vet ni! ;)
// Ida  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0