godmorgon!

Hejsan! Nu är det vintertid, även om jag gick upp vid 8 så var jag inte ett dugg trött, eftersom den egentligen va 9. Ah, jag gick upp i regnet och gick först ut med Mirre en kortis och sedan släppte jag ut hästarna. Sedan gick jag tillbaka och nu sitter jag nerbäddad i soffan med datorn!
Som ni märker så blev det inte någon tävling idag, dom hade inte fixat någon transport.

Istället ska jag idag chilla lite, sen upp till stallet och smörja grejer, gosa, borsta och fixa och sånt! Och sen ska ja städa mitt rum, ska flytta över till ett annat så ska slänga grejer jag inte ska ha! Tråkigt men måste göras! 
Lov ju, så imon ska jag nog vara med carro och sova över hos henne och sen på onsdag ska jag till Danmark, så jag är rädd att det blir en bloggpaus då med :( Det beror på om pappa tar med sig sin dator eller inte!  

Ja, vi hörs senare!



Juste, det blev ingen haloweenfest igår, vi hängde vid donken och thorild istället, men det var kul ändå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0