Dagen!

Hejhej :D
Nu har jag precis duschat, det har varit en okej dag idag! Match, stallet och ridning blev det idag.
Först då spela vi match mot Tuve, vi förlora tyvärr med 1-0 men det var en jämn match, dom skulle egentligen utklassat oss (de ligger två serier högre upp i vanliga fall) men så blev det inte, vi var grymma men den fick in ett mål i de 10 första minuterna tyvärr!
men aja, det är faktiskt skönt att det inte är nån fotboll nu fören kanske februari? :)

Sedan stack jag hem direkt och gick till stallet, med mamma och pappa för de skulle hjälpa till att bygga en sjukhage! Så nu har hon fått komma ut dit istället, det känns bra och säkert lite roligare för henne också.
Borstade, fixade och myste lite, sedan frågade Pia om jag ville rida Tova idag me!
Och det gjorde jag, såklart!

Mycket travarbete, jobbade mest med olika former, hög,låg,lång osv osv. Mamma tog lite kort faktiskt så de kommer sedan! Jag ääälskar verkligen hennes sadel, det är en Zaldi, otroligt skön är den och man sitter limmad lixom!  
Men det gick super idag!
Smakprov:



Ja, en ganska okej dag idag! :D
Nu ska jag checka ponnyakuten, ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym :)

Hur jobbar man hästen i olika former? :)

2011-10-19 @ 21:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0