Sista inlägget!

Hej, hinner inte fixa några mer inlägg idag eller tidinställda tills på ons-lör...
Har packat och håller på att "fira" min syster för att hon fyller år imon men vi åker till Danmark tidigt imon, vid 6-tiden.

Mirre gick jag ut med idag, sista gången somsagt :') På söndag ska hon börja ridas, dock skritt i de första två veckorna men det är alltid lite roligare att sitta på henne ju :) Haha, men mamma ska gå med henne de dagar som jag är borta iaf.
Kommer sakna Mirre medans jag är borta...<3
Vet inte vad jag ska skriva mer, men vi hörs på söndag när jag kommer hem! Dock så kommer pappa ha med sig sin dator så det kanske blir lite bloggning ändå när jag är därnere, det trorr jag nog !


<3

// Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0