Sådärja!

Nu börjar det likna något, eller hur?
Saknar att blogga alldeles för mycket, och jag vet inte hur det blir med min och Felicias blogg faktiskt och nu när jag ändå har en dator både hemma och i skolan så har jag ju mycket tid till att fixa tidinställda till de dagar jag inte hinner och sånt!
Så nu hoppas jag verkligen att det rullar på detta! :)
Hur är det med min lilla pålle då? Jo, ni som inte hängt med här, så fick hon ju en spark i hagen fem dagar efter vi hade fått hem henne (29 september) och fick åka med henne till Skara djurklinik där hon fick vara i drygt en vecka. Efter det skrittade vi i fem veckor. för hand 3 veckor och uppsuttet två. Benet har läkt jättebra och det är 99% säkert att det inte kan "komma tillbaka", dvs svullet eller hälta. Just idag började vi trava i 10 minuter. Vi började att trava för precis en vecka sedan! Vi ska öka med 5 minuter var 5:e dag enligt schema. Dock blev det idag att vi började trava eftersom hon har fått två vilodagar onsdag & torsdag.
Men detta kommer förhoppningsvis gå toppen och ca. 18 december kommer vi börjat galoppera igen om allt har gått som det ska! Sen får vi se när vi kan börja hoppa osv. men kan tänka mig att det blir efter jullovet någon gång.
Men nu mår hon toppen, och hon är superdupermega pigg varje dag!
Ska bli riktigt kul att blogga här igen nu :') Var beredda på uppdatering!
Kan ju tillägga att min ridskola nu har startat en klubb! Lundens ridklubb, och jag sitter med i ungdomssektionen tillsammans med Erika! Det ska bli fettkul att göra olika aktiviteter! Så ni medlemmar som är med där får redan snart en aktivitet som ni kan delta i ;)
/ ida carlsbogård

Kommentarer
Postat av: alice

wihoo, grymt ju! :D

2011-11-26 @ 16:24:20
URL: http://minponnyrocky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0