Mimershallen snart!

Ska äta och snart drar jag till Mimershallen för att kolla på innebandy SM , Erika och dom spelar :D 

Var på konfan förut, my gooosh kommer aldrig klara att gå till kyrkan och gå på gudstjänst 15 gånger! Hahaha jag fattar ändå inget liksom ?! Aja, längtar till lägrerna och till själva konfirmationen när man får pengar och presenter ;) 
Sen gick jag till stallet. Shiet vad det blåste,så det blev ingen ridning idag faktiskt. Tror hon hade blivit rädd för allt och alla och typ hoppat ur skinnet xd Så jag hoppade över det idag men rider imorgon! 

Det är skola imon igen, great... Spanska prov som jag borde öva lite mer på ;) 
 Vi hörs sen!



btw, tycker ni att jag ska göra en annan header?

// ida carlsbogård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0