in denmaaark

Hej, mit navn er Ida, og nu sidder jeg på mit værelse i et hus beliggende Lalandia placeret i Danmark. Vi vil snart bowle, og det vil være sjovt!

Men tjena på er!
Har inte orkat eller haft tid att blogga under tiden jag har varit här i Danmark.. Vi har i princip badat och ätit hela dagarna, och sovit! Vi bor i ett stort hus som ligger nån kilometer från själva "centrum" med Fridas familj. De två andra familjerna som är med bor i ett hus brevid. Det är kul att vara här, vi badar ju och vi åker typ "wildride" eller forsen som vi kallar den hela tiden, det är den roligaste här på Lalandia, inte sådär jättelång men rolig. Det är inte nån rutchbana utan alla får åka samtidigt så den är ganska vild, men rolig :D Man blir ganska rädd när det kommer typ massvis med tjocka människor efter sig.
Har massor med blåmärken, ont i knäna och sånt, HAHA, man slår i sig ganska mycket när man åker den! Men det får man tåla ;)

Vi åker ju hem imon. Det blir typ på kvällen, vi ska bada en stund imån med. Längtar efter att komma hem till Mirre! Dom hade släppt ut Mirre med de andra hästarna en kort stund och det hade gått jättebra! Wiho, på söndag ska jag börja rida henne :')
Felicia flyttar in i stallet med naddel nån gång nästa vecka också! :D Kommer bli helgrymt.
btw kommer det bli en förändring snart, som ni antingen kommer tycka bli bra eller dåligt! Jag tror iaf att det kommer bli ganska bra.
D** ** s* *** *** *c* **l**** **n*** *o**** *t* **r** ****** *å ********.
HAHAH lite ledtrådar där jag skrev förändringen xD

Vi hörs när jag kommer hem!
puisshejjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0