Godmorgon!

Gomorron gomorron!
Nu har jag precis vaknat, inte gjort något annat än att sätta på datorn. Ska äta frukost och sånt sen ska jag upp till stallet och rida min lilla pålle. Ska rida ut en kort sväng och sen lite i paddocken. Ca. 20 min skritt och 10 min trav :) Trava på bara, inte några krav på form osv.
Sedan ska jag på min systers dansuppvisning halv 3 och sedan hem till mina kusiner i Kärra och äta middag med dom där! Ganska fullspäckat om ni frågar mig.
Imon ska jag på informationsmöte till konfirmationen! Ska gå sommarläger där. Och det är första advent också. Om jag hinner efter stallet så ska jag till Mimershallen och kolla på SM i innebandy. Det är erikas lag som spelar!



Nu när jag äntligen har börjat blogga igen, har ni några tips vad jag kan blogga om?! Som ni vill läsa, t.ex. åsikter, outfits, hiss&diss ?
NI bestämmer

/ ida carlsbogård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0