Bonde söker fru..

Haha sitter och kollar på bonde söker fru? Ähm, dom är på resa med dom som bonden har valt..
Ska även snart börja plocka fram lite julpynt som jag ska ha i rummet, kul ;) Sedan ska jag p l u g g a  no ! Jag måste verkligen göra det idag, vi har prov på fredag.. 

Idag red jag ett ridpass i paddocken. Hon var oerhört pigg idag med, kom ju knappt upp för hon kunde inte stå still, men sedan när jag kom upp så skritta vi i en kvart, trava i en kvart, och sen skritta av i 10 minuter ungefär. Hon var jättefin idag med, kanske inte lika mjuk idag, lite stel i högersidan men det släppte nästan helt i slutet. Så det var ett bra ridpass ändå! :) 

 
Bebisen <3

Detta blir nog det sista inlägget för idag, bloggar mer i skolan imorgon!
// ida carlsbogård


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Var gärna med i min mini tävling på bloggen! :D

för att veta hur det går till kolla här!

http://ryttarre.blogg.se/2011/november/mini-tavlingen.html#comment

Kram Lina

2011-11-30 @ 22:03:48
URL: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0