varför landa när jag flyger fritt?

Nemen tjeeena!
Har druckit varm oboy och ätit rostade mackor nu, och sitter med datorn nu i sängen!
Tänkte att lägga mig rättså tidigt idag, ska upp hela halv 10 imon ..

Ridpasset idag gick suuuupert! Hon var jättelugn när vi kollade runt, lite spänd och kollade på dom andra hästarna där men annars var det lugnt! Lätt att lasta osv.
Hon var oerhört mjuk idag, både i traven och galoppen. Dock blev hon lite pigg i galoppen och ville gärna springa iväg, men det är en träningssak! Annars travade vi över bommar och sånt och det gick bra.
Mimmi red lite i slutet också, jätteduktig! :)
Så det gick jättebra att ta med henne till Lunden, inga problem alls! Dessutom tar det typ 4 minuter att åka dit också. Nästa gång vi åker dit, efter jullovet, så ska jag antingen ta med henne på lektionen eller ta en privatlektion för Pernilla där, hon brukar alltid komma med bra tips !
Bilder blev det helt klart, dock blev dom väldigt mörka, men så är det i ridhus!

Dagens outfit!

Jag:
Hjälm -
Lamicell
Långärmad tröja - Kingsley
Väst - Jacson
Ridbyxor - JW
Stövlar - Hööks
Vantar - Ullared

Mirre:
Schabrak -
Lamicell
Sadel - Dominus
Magplatta & Martingal - Glengordon
Benlindor - Eskadron
Träns - Vet ej

Där har ni den också,
//Idacarlsbogård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0