SNÖÖÖÖÖÖ

NU HAR ÄNTLIGEN SNÖN KOMMIT! :DDDDDDDDDDDDD

Hoppas skoldagen går snabbt så jag kommer hem och ut och rida. Tror jag rider ut en stund, men får nog brodda idag! Men nu börjar julkänslan komma fram lite mer i alla fall ;) Ska även pynta klart det sista i stallet, började lite smått i söndags men nu ska resten komma fram.

Imån är det halvdag. Vi slutar tio över 10. Ska antingen åka till Tre hästar eller åka med erika och såzi med till Ytterby och träffa några antagligen. Bestämmer mig nog sen :)
Om jag åker till tre hästar ska jag köpa schockemöhle schabraket och säkert något annat. Hittar alltid nått!
KANSKE köper hv polo schabraket istället för schockemöhle, vet inte riktigt..


VS


//idacarlsbogård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0