Saker ni kanske inte visste..

- jag älskar mjölk

- Mirre har engelsk fullblod på hela hennes pappas sida

- Jag hade astma när jag var liten, det var sjukt jobbigt. Dock hade jag det i typ bara i 1 år?

- 50% av mina inlägg är tidinställda, detta till exempel

-
Min mamma och pappa gifte sig på Teneriffa, och den prästen drunknade i en våg några år efter.

- Jag kommer ha underskåp efter jullovet..

- Jag åker buss varje dag, eftersom det är minst 1 mil till skolan!

- Min heeeest e beeeest


- Min dröm är att hoppa SM

- Jag har ridit Nicholai's förra sm ponny Nibes Alladin, det var sjukt roligt :D

- Jag går oftast upp 05:50 på vardagar.  

- Jag älskar att äta bacon 8) skitgottt!

- Jag tyckte att Moa Lignell skulle vinna idol!

- jag är ska inte konfimera mig, tycker inte att det är värt att lägga ner tid på det..

- När ni läser detta kanske jag är på vinterstart!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0