rubriker är roliga

Nu ligger jag i soffan och kollar på film. Narnia - häxan och lejonet fakiskt! Det var skitlängesen jag såg den och det äger feettt !

Ridpasset idag var helt underbart!
Dock så kom det en rejäl hagelskur i början av ridpasset, och då blev det en rejäl stegring där! Haha, men hon blev rädd för det började låta på plåttaket ;) Men det gick bra.
Travade lite över bommar i slutet,


bra målat, jag vet
Jag la bommar på medellinjen och travade i en åtta över dom. Jag fick denna övningen som ett tips när jag hade Alice. Den bygger upp framdelen och ryggmusklerna. Hästen ska helst vara lösgjord innan, trava runt i en låg form och trava över bommarna.  Hon var riktigt fin i den övningen!
SKITnöjd över detta passet, känner att jag börjar hitta "knapparna" på henne. Och framförallt har vi lärt känna varandra mer :D

Nä, nu ska jag fortsätta kolla klart på filmen. Hejdåå!
//idacarlsbogård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0