Ridsport event 2012

- Ska ni gå på ridsport event 2012?

Jag tror att
jag ska göra det iallafall! Har redan frågat om jag får, så det är klart.
Men sedan måste jag hitta någon att gå med, har frågat alice och lousie, om dom kunde nog! Sen skulle kanske vi och caroline bågfeldt gå också :)
Tror detta kommer bli riktigt lyckat! Detta arrangeras ju av Linn Olsson i samarbete med inWest, festen ska vara på Berg 211, samband med gbg hs, i en jättefin lokal! Och det ska komma massa bloggare och så!
Tror att biljetterna skulle kosta ca. 100 kr!


Kommentarer
Postat av: alice

varannan vecka, sen alla "extra", eller vad man nu ska säga, gånger han kommer :)



Lätt att jag hänger på eventet! Vilken dag är den nu igen..? hehe :)

2011-12-28 @ 19:58:11
URL: http://minponnyrocky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0