Klubb 2012?

Har ingen somhelst aning hur jag ska göra med klubb 2012..
Fick en förfrågan i år igen om jag ville vara med på bohuscupen (hoppning) med KRS , och jag vill väldigt gärna vara med!! Och den börjar ju inte fören om 5 månader, och då borde vi vara igång ;)

Men samtidigt vill jag ändå tävla för LRK, där jag rider och så.. Men eftersom den är nystartad så kommer det nog inte hända så mycket med tävlingar och så nu i början tyvärr. Får se hur jag gör, ska prata lite mer med mamma vad hon tycker xd

- vilken klubb tävlar ni för?

//idacarlsbogård


Kommentarer
Postat av: sara!

ta KRS, haha så tävlar vi tillsammans! :DD

as fin blogg!♥

2011-12-17 @ 21:32:18
URL: http://saralinneaaaa.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag tävlar för KRS, men har inte vart med och tävlat i lag ngt ään, men ska nog göra det 2012 :D så grymt kul om du också tävlar för KRS då :D

2011-12-17 @ 22:55:11
URL: http://minponnyrocky.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du kan ju tävla för krs detta året, och nästa år ser du hur du känner. :)

2011-12-18 @ 20:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0