Inköpslista gbg hs 2012


Rött och limegrönt pannband från charlies! - Tävlingsset, ev detta - John Whitaker byxor - Kingsland tröja - Professional Choice boots - HV POLO handskar  - Kingslands strumpor  -

Jag har även räknat ut vad detta kostar, och det kommer att kosta ca. 4000 :- och jag har 3900 kr just nu så det fattas bara en hundring så har jag allt jag vill ha :) Kanske ändrar och köper ett annat tävlingsset som är snyggare, men just nu är det detta iaf som planeras att köpa! Mamma är ju med så det lär väl bli lite extra grejer också ;) Allt finns på cheval & charlies och dom brukar ju vara där, och det mesta här finns väl lite överallt skulle jag tro!
Jag har mest siktat in mig på de bruna jw byxorna, men får se hur det blir !
- har ni planerat eran shoppning på mässan än? :)

TAGGA GBG HS 2012 !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0