inför 2012

Har endel nyårslöften och mål jag vill dela med mig av!
Känner på mig att 2012 kommer bli ett år att minnas, ett år som jag aldrig kommer att glömma, det är på känn asså!

Mina nyårslöften

- Göra läxorna lite mer ordentligt och öva inför prov mer. Har ju ganska lätt i skolan, men om jag vill nå högre betyg borde jag nog plugga lite mer. Jag läser lixom det jag behöver men inte mer, men nu ska jag göra det!

- Hinna med att vara med kompisar. Har varit rätt dålig på att hinna vara med kompisar detta året, det ska verkligen förbättras!!

-
Ut o springa och vara mer noga med att äta rätt mat. Tränar ju fotboll, men på söndagar finns det oftast ganska mycket tid över, och istället för att sitta vid fb så ska det ut o springas! Och även äta mer i skolan och äta ordentlig middag hemma. Ingen skräpmat!! 

- Hjälpa till mer hemma! Plocka ur diskmaskinen, hålla ordning på mina kläder, inte slänga grejer överallt,, ah hålla ordning och hjälpa till! Kan även bidra till att pappa kör till träningar och sånt då ;) 

- Skippa datorn! Jag har varit beroende av facebook och bloggen FÖR mycket under detta året. Ska fixa roliga tidinställda inlägg under skoldagen så att jag kan vara i stallet i lugn och ro över eftermiddagen och fb och bloggen endast en kortis när jag kommer hem , resten av kvällen LÄXOR och annat som är bra.. Har haft mycket bråttom i stallet för jag måste hinna hem och kolla facebook och blogga innan läggdags, men det ska ändras!  

-
Inte bråka med min syster för mycket. Ska bara ignorera henne när hon håller på :)

Detdär var mina nyårslöften för 2012, ska verkligen göra allt för att dom ska hållas! 

mål för 2012

Lära känna Mirre mycket bättre och ha roligt tillsammans!

- Starta LB! (Om känslan där är bra där, starta LA) 

- Få ett lugn i galoppen och förbättra dressyren ännu mer. Ev. starta en L:C på hösten.

- Ta med Mirre upp till lunden, regelbundet.

Det är huvudmålen för 2012, har flera mål som jag håller för mig själv också!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0