Hemma från ullareed <3

Hejsan,
nu är jag äntligen hemma från Ullared! Det var inte alls mycket folk där idag, eller ja, det var helt okej iallafall. Inte så mycket som det brukar vara! Det var ganska skönt.
Fick köpt massa julklappar, nästintill alla blev klara. Det är bara några få kvar :) Sedan köpte jag ju såklart lite grejer till mig själv. I hästväg blev det mest nödvändiga grejer, och sedan köpte jag ett par guldiga catago boots till för att dem som jag har nu gav jag till Erika för att de är förstora för Mirre.
Nöjd med mina köp idag! :)


Sånnahär blev det alltså igen!

Mamma tog stallet idag, rider imorgon!
Ska börja galoppera på onsdag, längtar :D
//idacarlsbogård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0