Glömt att blogga!

Jag har glömt av bloggen lite nu på morgonen men nu kommer det ett inlägg här då.
Har haft So, spanska och NO och nu ska vi ha NO igen! Vi ska antagligen få tillbaka våra prov som vi gjorde i fredags. Hoppas att det gick bra!!!

Det är denna lekktionen , svenska och idrott kvar! På idrotten ska vi börja med juldanserna igen! Weej, det är verkligen jättekul :D Sen slutar vi och jag ska dra hem och rida i paddocken. Blir dressyr idag i paddocken :)


jag och totte igår <3

Hela veckan ska jag typ rida, och på onsdag ska jag stanna kvar i kungälv och börja köpa julklappar! Vi har halvdag så vi slutar tio över 10 på onsdag också så det är perfekt :)
Nu börjar NO lektionen!


gooaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0