dålig update!

Har inte hunnit att uppdatera idag!
Men var det en grym kväll/natt igår! Det var ju vinterstart och ulrik munther och mangemakers uppträdde där! A, det var iallafall helgrymt och jag har dansat så mycke så idag har jag jätteont i benen.. Haha, men aa kvällen blev mer än lyckad! Träffade massa saknade människor också (y) 


mangemakers <3

Idag vaknade jag halv 1, hehe, och drog mig upp till stallet nästan direkt. red ut en kortis som skrittuppvärmning och sen red jag lite i paddocken. Trav och galopp, på mycket böjda spår. Hur fin som helst! Och superduper pigg som vanligt.  Imon blir det ridning också, får se hur det blir på julafton men jag tror det blir en vilodag ;)  
Ska rida om ca. 1 timma på Lunden, dressyr idag. Sen ska jag nog ner en liten stund till Kungälv.
Så det blir nog inte mer update fören vid 23 eller något ..
vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0