Dålig bloggning!

Har inte varit sådär jättebra på att blogga idag, motivationen har inte försvunnit men jag har inte hunnit bara.
Kom hem, åt, stack till stallet och vidare till nästa stall!

Det blev strömavbrott en stund förut när jag var i stallet så det tog lite längre tid där och sedan hade mirre ett litet sår på höger bakben som jag fick tvätta och lägga på jodopax. Eftersom det var så dåligt väder fick hästarna komma in vid 5 idag, men jag tror inte att det gjorde något för dom att komma in tidigare idag. Det är ju inte roligt att stå ute i regnet!
Hann aldrig longera Mirre idag, och imon ska jag til idol så då hinner jag inte rida imon heller.. Men på lördag och söndag blir det ! På söndag är det pay & jumpen också med lektionshäst :)
Sedan red jag en dressyrlektion på Totte! vi övade på slutor, på långsidorna och på diagonalerna. Det gick ganska bra, dock är han ju väldigt lätt att ställa och sånt, det är svårt att få honom rak så det fick jag jobba mycket med! Vi övade mest slutor i trav. Men är nöjd över totte och hela ridpasset. Han är jätteduktig!

Imon är det upp tidigt igen, suck..
Sen följer carro med mig hem och sen drar vi till Scandi och idoooooooool :D 
//ida carlsbogård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0