Dagens ridpass

Trotsade det dåliga vädret idag och red i paddocken en stund!
Behöver jag säga mer att ponnyn är grym? passet var helt awesome, från början till slut. Det är helt sjukt, det går bara bättre och bättre för varje ridpass!
Lade ut bommar på diagonalen och red som en åtta över dom.  Gick suppeert!
Vet inte riktigt vad jag ska berätta mer om passet, det gick helt a m a z i n g, så stolt över min fina pålle!

 
awii <3

Upp tidigt imon till skolan, men slutar tidigt så jag kommer hem vid halv 3! Upp till stallet direkt och rida ut på Mirre och sen till Lunden på hopplektion. Det är alltså min dag imon :)
//idacarlsbogård


Kommentarer
Postat av: alice

omen gött! :D

2011-12-12 @ 22:49:28
URL: http://minponnyrocky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0