Dagens ridpass

Haha, detta är så konstigt, efter att jag sa att jag inte skulle uppdatera så fick jag mer blogglust ändå! :) Haha det hjälper verkligen med att bara skriva att man vill ha bloggpaus, men man dras till bloggen snabbt igen ändå.

Idag red min syster Mirre för första gången! Det gick jättebra och hon red mirre jättebra faktiskt. Hon tyckte att hon var jätterolig att rida! Sedan red jag Mirre, såklart ;) Hon var superpigg idag också! Jag fotade mimmi och mimmi fotade mig så var beredda på bildbomber!
Ska försöka hinna redigera dem imorgon. Red även i det nya schabraket som hon fick, det är limegrönt men det ser vitt ut på bilderna..

två provsmak iaf.

haha det ser ut som att hon är inklippt i bilden?


inte världens bästa form, men go bild!
¨
Nu kommer mammas släkt hit, så det blir en julafton till! Hoppas att jag får lite mer pengar :3
// idacarlsbogård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0