dagen som har varit

Idag har det varit en seeeeeg dag!
Först gick jag och felicia upp till stallet, jag red ut på mirre och felicia gick med! Vi tog en runda på 40 minuter ungefär, skritt trav och galopp! Det var typ ingen snö uppe i skogen så det funka toppen. Hon var lagom pigg idag, som tur va :D
Sedan gick vi hem, in på datorn och dega riktigt rejält. Vi tänkte egentligen åka till kungälv men det blev inte så! Hon åkte hem för typ en halvtimma sen.

aja, har inte så stor blogglust nu , men vi hörs!


vi rullade sååhär hela kvällen :))


Kommentarer
Postat av: Lisa ( svar )

sv: Va? det var en kompis till mig som tog fram det täcket till mig för jag letade efter ett sånt.... hon sa att dte var spännen vid bogen

2011-12-18 @ 20:22:43
URL: http://teamchevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0