All I want for christmas is you <3

Har haft en underbart julafton!
Har fått massor med grejer, är supernöjd! Har firats med min underbara släkt från pappas sida. Idag  blir det mammas sida, vid kl 16 skulle dom komma så ska rida ut på Mirre en stund innan.
Mirre har fått ett schabrak i julklapp, limegrönt :D

Hoppas ni också har haft en underbar julafton!
Ska även säga att under jullovet nu kommer det inte vara bra uppdatering. kanske något inlägg per dag eller kanske inte några alls. Beror på hur mycket jag orkar och hinner! Känner att jag vill hinna med allt innan jag åker till fuerteventura, träffa kompisar och rida och så!
Men fortsätt kolla, någon dag kanske jag får världens kick och gör flera inlägg :D

Måste ju bara påpeka att jag älskar kalle ankas jul <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0