hemma igen!

Nu är jag hemma från skolan igen, ganska seg dag fast det har varit roligt för måånga har sagt grattis oså :D
Nu ikväll har jag beställt kinamat, friterad kyckling är kommer jag lixxom! Och sen ska vi äta prinsesstårta, älskar den! hahah ska alltid ha den på mina födelsedagar, hur gammal jag än är ;D

Fick lite grejer imorse, presentkort på trehästar som jag ska köpa en hjälm för, dock blir det en eurolite för mamma & pappa vill inte lägga pengar på en JW hjälm -.-, men nöjd ändå! Sen blev det kläder, ridstumpor, ridhandskar, smink, parfym, skor, smycken och lite sånt! Sen fick jag ju ridlägret och min HTC som tidig födelsedagspresent också.
A W E S O M E
Ska ha släktkalas på lördag och då blir det fleer presenter från släkten, ska bara klara av hela veckan också...



Och sen är det så att på söndag ska jag åka till Mariannelund som ligger en bra bit bort från Jönköping  och provrida en d-ponny! Ska bli skitkul, mer säger jag inte :D
tror detta blir det sista inlägget, kanske kommer upp ngt mer ikväll. Eller två.. HAHAH vi får se men ska vara lite social med min familj nu ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0