hej!

Nu är jag hemma från stallet igen!
Red ju på robban, en tur först i skogen på 40 min med Pia & Lilly. Det var jättekul, vi tog härliga galopper ibland och han var skitpigg, skippade martingalen idag men det skulle jag inte gjort XD Hahha, buseponni :*
Sen red vi lite tillsist alla tre i paddocken i ca. 20 minuter. Övade inte på så mycket, red bara på men han gick superfint! Åh vad jag kommer sakna honom. Det var riktigt tungt att lämna han i hagen, kommer inte rida han på åtminstonde ett år nu :'(
Men det var ett underbart sista pass iallafall, <3



Och till det vi gjorde förut i tjuvkil då, provred faktiskt en häst som vi kanske skulle ta på foder, men kan ju säga att så blir det inte :) Det var ingen häst för mig iallafall.. 
Så de va denna dagen, imorgon är det back to school. Slutar halv 4 också, bajs. Bara två dagar kvar tills jag fyller år :DDDDDDDD

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0