GODMORGON

Första riktiga inlägget här nu då! Hoppas jag inte tröttnar när jag bloggar själv bara, det blir ju lätt så, men iofs är det ju nästan ingen skillnad ändå..
Men välkomna hit, min nya blogg. Denna bloggen handlar om ridning, hästar och fotboll och allt vad mitt liv innebär typ :D Jag tror att det är många läsare som kommer från min förra blogg så jag tror inte att jag behöver skriva något speciellt om mig. Har en liten presentation på meny sidan och där kan man läsa lite annars så kan du bara kommentera din fråga så svarar jag!
Ja, taggad på detta nu :D

Idag, så ska jag rida robban. Vet inte riktigt vad vi ska göra, antingen rida ut eller rida dressyr! Antagligen sista gången jag rider honom idag. MEN i eftermiddag eller imorgon ska jag göra en alldeles hemlig grej som jag är jätteglad över. Men det får ni inte veta ännu.. HIHIHIH :3
Mer uppdatering senare.


 
mini bild? haha men tagen med min mobil kl. 6 på morgonen i onsdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0